»S prodornim in brezkompromisnim slikarskim pristopom v obravnavi tematike ženskega akta vnesla v sodobno slovensko slikarstvo nekaj povsem novega, izvirnega, svežega, drugačnega in neprimerljivega s siceršnjim likovnim dogajanjem pri nas in v svetu.«
»Akt sedečega dekleta z rokami, dvignjenimi v zatilje, najprej pritegne pozornost zaradi profesionalne izvedbe. Ne gre za dokončano delo, ampak za študijo, v kateri slikarka tudi ni imela ambicije do zaključne izvedbe. V slikarstvu Ivane Kobilce namreč ne poznamo likovno dokončanega ženskega ali moškega akta«
»ne bomo našli realističnih upodobitev per se, temveč želi kot slikar s samosvojim likovnim izrazoslovjem v povezavi z barvo na podobah doseči ekspresijo, s katero v gledalcu vzbuja občutja.«
»Lotil je monumentalne trenutke pripovedi, s suvereno likovno govorico to njihovo veličino še poudaril, obenem pa ostal senzibilen pri tistih likovnih elementih, ki gradijo značaje junakov in oseb.«
»Predstavitev javnih osebnosti s kontrastnega zornega kota, kot ga narekuje tržna praksa, je zasnovana tako v smislu likovnega vidika upodobitve ležeče figure, kakor tudi v spremnem besedilu, ki temelji na intimnih pogovorih s portretiranci.«
»dekonstruktivističen in precizen način loteva prevrednotenja akta pesnjenja, pri čemer konsistentno preizprašuje smisel tega dejanja«
»Da raznolikost perspektiv sodelujočih ustvarjalcev pri likovni obravnavi izbrane tematike jubilejnega leta, ki se odražajo tako v izbranih motivih in njihovi interpretaciji kot likovnih pristopih in slogovnih izrazih upodobitev, obiskovalcu omogoča in odpira prostor srečanja na tisti vstopni točki.«
»Kot ženska ministrica postavljam v ospredje tudi žensko, feministično zunanjo politiko. ... Tu lahko naredimo marsikaj, če imamo moč.«
»Prevajanje in predelava vtisa v drugem prostoru in časuMotivni vzvod so, kot pravi, prizori iz občasnih in v zadnjem času 'vsakdanjih s/prehajanj'. Pri tem ne gre toliko za transkripcijo prizorov v likovni jezik na način izkoriščanja učinkov iluzije in stremljenja po realistični upodobitvi, temveč gre bolj za prenos kot prevajanje in predelavo vtisa v drugem prostoru in času – likovna krajina se zgodi v drugi časovnosti znotraj ustvarjalnega procesa.«
»Kot bi emocija prevladala nad sicer njegovim bolj razumskim likovnim pristopom.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju